آرشیو آذر ماه 1400

توليد كننده انواع كيوسك لمسي

اتصال كارتخوان به كيوسك هاي لمسي

۱۰ بازديد

همان طور كه احتمالاً مي دانيد كيوسك هاي لمسي كاربرد هاي متنوعي دارد به عنوان مثال مي توان به كيوسك لمسي نوبت دهي، تابلو اعلانات دانشگاه، در رستوران ها و مراكز خريد و … اشاره كرد. برخي از آن ها نياز به پرداخت دارند مثل كيوسك لمسي در رستوران ها، كه كاربر پس از سفارش مي تواند از همان طريق هزينه سفارش خود را به راحتي پرداخت نمايد. براي اين منظور نياز به اتصال كارتخوان به كيوسك هاي لمسي مي باشد. در اين مقاله قصد داريم درباره اتصال كارتخوان به كيوسك هاي لمسي صحبت كنيم.

چرا لازم است از كيوسك‌ هاي لمسي مجهز به كارتخوان استفاده كنيد؟

امروزه با توجه به شرايط گسترش ويروس كرونا درصد زيادي از مصرف كنندگان ترجيح مي ‌دهند به جاي آن كه در صف هاي طولاني و غير امن منظر بمانند، مشكلاتشان را تا حد امكان خودشان برطرف كنند. در نتيجه حضور مشتريان در اماكن عمومي بسيار كمتر ديده مي شود. حضور سيستم‌ هاي هوشمند به جهت جذب مشتريان به عرصه خريد و فروش براي شركت هاي عرضه كننده خدمات داراي مزيت هاي فراواني مي باشد. علي الخصوص در عرصه‌ اي كه به علت كمبود مشتري، شركت‌ ها با يكديگر در رقابت سختي قرار گرفته‌ اند. داشتن سيستم سلف سرويس هوشمند انتخاب مناسبي براي جلب توجه مشتريان مي باشد و مي تواند سرعت خدمت رساني بالاتر ببرد.

از ديگر مزاياي بهره مندي از تجهيزات و تكنولوژي سلف سرويس هوشمند براي كسب و كارها، نشان دادن ميزان مدرنيته بودنشان به كاربران مي‌ باشد. از سوي ديگر بسياري تلاش مي كنند تا حد امكان از آسيب رساني به محيط زيست و مصرف‌ گرايي نيز جلوگيري كنند.

اتصال كارتخوان به كيوسك هاي لمسي

كيوسك لمسي مجهز به كارتخوان

كيوسك‌ هاي لمسي مجهز به كارتخوان در اعمال ثبت سفارش و پرداخت هزينه هاي رستوران ها، فروشگاه ها، مراكز خريد و … مي توانند سرعت بخشند.

در واقع شما با در وجود يك كيوسك لمسي مجهز به دستگاه كارتخوان در محل كسب و كار خود مي توانيد از يك پايانه پرداخت نيز بهره مند شويد. همچنين مي ‌توانيد بدون آن كه كارمندان حضور داشته باشند، عمل ثبت سفارش و پرداخت هزينه را به طور ۲۴ ساعت در هر روز انجام دهيد.

اين كيوسك ‌هاي تاچ امروزه بسيار پر طرفدار مي باشند زيرا قابليت هاي بسياري دارند كه مي توان از آن بهره برد. لازم به ذكر است كه بدنه آن به شكل كاملاً سفارشي و مطابق با دكوراسيون محل كار قابل طراحي و عرضه مي باشد. همچنين مي توان بر روي آن نرم افزارهاي سفارشي نصب كرد كه قابليت يكپارچه شدن با ساير نرم افزارهاي شما را دارد.

كيوسك‌هاي لمسي ديتك سيستم توانايي تطابق با انواع نيازهاي مشتري را دارا مي‌باشند.

كيوسك ‌هاي لمسي را مي ‌توان براي كاربرد هاي كيوسك خريد بليط در فرودگاه‌ ها و ايستگاه ‌هاي راه ‌آهن، كيوسك سفارش غذا پرداخت هزينه پاركينگ و.. قابل استفاده مي باشد.

كاربري بسيار آسان براي عموم

با توجه به قابليت تاچ بودن صفحه نمايش و وجود نرم افزار قابل انعطاف و سرعت عمل بالاي كيوسك‌ هاي تاچ، كاربري آن براي استفاده عموم مردم بسيار راحت مي باشد. كاربران مي ‌توانند از انواع خدمات مورد نياز خود را از طريق منوي نرم افزار كه به شكل سفارشي طراحي شده است، بهره مند شوند. با توجه به قابليت اتصال دستگاه كارتخوان و نيز اتصال به اينترنت، كاربران مي‌ توانند به راحتي اعمال مربوط به پرداخت هزينه ها را انجام دهند.

كيوسك‌ هاي لمسي همگام با تكنولوژي روز جهان

كيوسك‌ تاچ مجهز به كارتخوان مي ‌تواند به پرينتر‌هاي حرارتي، اسكنر باركد و RFID و QR و NFC، رابط‌ هاي پرداخت يا تجزيه و تحليل و شناسايي چهره نيز تجهيز شود.

امروزه در بسياري از رستوران ‌هاي معروف دنيا شاهدحضور اين اين كيوسك هاي لمسي مجهز به دستگاه كارتخوان هستيم كه مشتريان توسط اين كيوسك‌ ها مي توانند ثبت سفارش كنند و نيز هزينه را پرداخت مي‌كنند. همچنين بعضي فروشگاه ها در تهران مجهز به كيوسك ‌هاي سلف سرويس خدمات به كاربر مي‌ باشند.

اتصال كارتخوان به كيوسك هاي لمسي

اتصال كارتخوان به كيوسك لمسي

مزاياي كيوسك لمسي مجهز به كارتخوان

  • سرعت كار در محل كسب و كار شما افزايش مي يابد.
  • ديگر نيازي به صندوقدار نداريد.
  • از صف هاي طولاني جلوي صندوق در مراكز خريد جلوگيري مي كند.
  • داراي كاربري بسيار آسان براي تمام قشر جامعه مي باشد.
  • نياز كمتر به نيروي انساني بيشتر خواهيد داشت زيرا اين دستگاه مي تواند بسياري از وظايف را به راحتي و در كمترين زمان انجام دهد.
  • مي توانند مشتريان را در مورد تمامي خدمات قابل ارائه در كمترين زمان مطلع كنند.
  • قابليت جلب رضايت و اعتماد مشتريان و كسب تجربه را دارا مي باشند.

در آخر

ما سعي كرديم در اين مقاله كلياتي را درباره اتصال كارتخوان به كيوسك لمسي بيان كنيم. اميدواريم كه اين مطالب برايتان مفيد باشد و در خريد كيوسك لمسي آگاهتان كند.

لازم به ذكر است در كنار تمام مطالبي كه گفته شد هنگام خريد كيوسك لمسي حتماً خواستان به گارانتي خدمات پس از فروش آن نيز باشد. تا بتوانيد با اطمينان خاطر از اين تكنولوژي بهره مند شويد.

تكنولوژي‌هاي به كار رفته در صفحات لمسي

۸ بازديد

استفاده از صفحات لمسي در زندگي روزمره ما بسيار عادي شده است مانند تلفن‌هاي همراه، خودپردازها، كيوسك لمسي، دستگاه‌هاي فروش بليط و … از پنل‌هاي لمسي براي برقراري ارتباط كاربر با رايانه يا دستگاه بدون استفاده از صفحه كليد يا ماوس استفاده مي‌شود. موضوع اين يادداشت، تكنولوژي هاي به كار رفته در صفحات لمسي ست.

 

 به طور كلي سه نوع متداول از صفحات لمسي عبارتند از:

  • تاچ مقاومتي
  • صفحه لمسي خازني
  • صفحه لمسي مادون قرمز

 

حال در ادامه اين مطلب توضيح مختصري در رابطه با معرفي انواع تكنولوژي در صفحات لمسي براي شما گردآوري شده است.

صفحه لمسي به گونه‌اي كار مي‌كند كه كاربر با لمس يا فشار دادن يك نقطه خاص، دستوراتي را مي‌دهد كه از طريق جريان الكتريكي زير صفحه لمسي به پردازنده ارسال مي‌شود. سپس كدهاي برنامه نويسي اجرا مي‌شوند و برنامه از پيش تعيين شده اجرا مي‌شود تا با اين لمس نقطه مربوطه را فشار دهيد. اما انواع مختلف صفحه نمايش لمسي متفاوت عمل مي كنند. به عنوان مثال، عملكرد صفحه لمسي گوشي‌هاي هوشمند با صفحه لمسي دستگاه خودپرداز متفاوت است.

تاچ مقاومتي

اين تاچ از يك صفحه شيشه‌اي و يك صفحه نمايش تشكيل شده است كه هر كدام با يك لايه فلزي نازك پوشانده و توسط يك لايه باريك جدا شده‌اند. وقتي كاربر صفحه را لمس مي‌كند، دو لايه فلزي با هم تماس برقرار مي‌كنند و در نتيجه جريان الكتريكي ايجاد مي‌شود و نقطه تماس با اين تغيير ولتاژ شناسايي مي‌شود و با پردازش اطلاعات ارسالي از اين صفحه تاچ توسط سي پي يو اصلي، نقطه لمس شده شناسايي مي‌شود.

اين نوع صفحه نمايشها تنها 75 درصد نور را منتقل مي‌كنند و در برابر آب و حرارت مقاوم هستند. بنابراين مي‌توان گفت كه به دليل مقاومت بالا در برابر آلاينده‌ها و مايعات در محيط هايي مانند كارخانه‌ها، رستوران ها و بيمارستان ها مورد استفاده قرار مي گيرند. اين نوع صفحه نمايش‌هاي لمسي هزينه توليد كمتري دارند. اين فناوري در صفحات لمسي Nokia N97  Nokia 5800 XpressMusic و HTC Touch Pro2 استفاده مي‌شود.

صفحات لمسي

صفحه لمسي مقاومتي

مزايا

• تقريباً با هر شيء (انگشت، قلم، دستكش، قلم و غيره) قابل فعال سازي است.

 

• كمترين هزينه فناوري لمسي در ميان تمامي تكنولوژي موجود در صفحات لمسي

 

• مصرف برق كم

 

• مقاوم در برابر آلودگي‌هاي سطحي و مايعات (گرد و غبار، روغن، گريس، رطوبت) به طوري كه اين آلودگي‌ها تاثيري در عملكرد آن ندارد.

معايب

• وضوح تصوير پايين‌تر در مقايسه با ساير صفحه‌هاي لمسي

 

• صفحه بيروني در برابر صدمات ناشي از خراشيدن، فشار دادن و اشيا نوك تيز آسيب پذير است.

صفحات لمسي خازني

اين نوع صفحه لمسي را مي‌توان دومين نوع صفحه نمايش لمسي محبوب در بازار دانست. در سطح صفحه نمايش لمسي خازني، يك لايه الكترود شفاف در بالاي يك صفحه شيشه‌اي وجود دارد كه توسط يك پوشش محافظ پوشانده شده است. وقتي انگشت در معرض صفحه مانيتور قرار مي‌گيرد، به الكتريسيته ساكن واكنش نشان مي‌دهد و تعدادي از بارهاي الكتريكي از صفحه به كاربر منتقل مي‌شوند. اين كاهش ظرفيت توسط سنسورهاي واقع در چهار گوشه صفحه تشخيص داده شده و باعث شناسايي محل لمس صفحه مي‌شود. اين نوع صفحه لمسي معمولا مجهز به يك برد كه به كنترل كننده معروف است متصل است كه وظيفه پردازش اطلاعات جهت تعيين نقطه لمس را برعهده دارد.

صفحات لمسي

صفحه لمسي خازني

صفحات لمسي خازني داراي دو نوع خازن سطحي (Surface Capacitive) و خازن پيشبيني شده (Projected Capacitive) هستند. صفحه لمسي خازني سطحي دومين صفحه لمسي رايج است و مي توان با انگشت يا بدون قلم و روكش از آن استفاده كرد. صفحه نمايش لمسي خازني شامل دو زيرمجموعه Self Capacitance و Mutual Capacitance است و بسيار شبيه به صفحه خازني سطحي است، اما تفاوت آن در اين است كه مي‌توان از آن با دستكش‌هاي نازك استفاده كرد و همچنين قابليت لمس همزمان متعدد را نيز دارد.

مزايا

• وضوح تصوير بهتر از تاچ مقاومتي مي‌باشد.

 

• صفحه نمايش با دوام

 

• مقاومت عالي در برابر آلودگي‌هاي سطحي و مايعات (گرد و غبار، روغن، گريس، قطرات آب)

 

• مقاومت در برابر خراش بالا

معايب

• براي فعال سازي به انگشت بدون هيچ پوششي يا قلم خازني نياز دارد.

صفحات لمسي مادون قرمز

صفحات لمسي مادون قرمز از فرستنده و گيرنده‌هاي IR براي ايجاد يك شبكه نامرئي از پرتوهاي نور در سراسر صفحه نمايش تشكيل شده است. و بهترين كيفيت تصوير ممكن را تضمين مي‌كند. وقتي جسمي نور مادون قرمز نامرئي را قطع مي‌كند، سنسورها فرستنده و گيرنده به صورت منظم به دور فريم تاچ چيده شده‌اند كه يك ضلع آن وظيفه ارسال و دو ظلع ديگر آن وظيفه دريافت اين پرتوها را بر عهده دارند. زماني كه دست و يا هر شيء خارجي روي صفحه قرار گيرد مسير پرتوها دچار اخلال شده و فريم تاچ با شناسايي نقطه اخلال بوجود آمده در راستاي طول و عرض محل لمس را تشخيص مي‌دهد.

صفحات لمسي

صفحات لمسي مادون قرمز

 

كاربرد كيوسك هاي تعاملي در مراكز عمومي

۷ بازديد

مدتي است استفاده از كيوسك تعاملي و كيوسك لمسي بسيار پر رونق و پر كاربرد شده است. كيوسك هاي اطلاعاتي چند لمسي يا استندهاي لمسي كاربردهاي متفاوتي در مناطق مختلف دارند.  كيوسك تعاملي در اندازه ها و ظاهر مختلف، امكانات متفاوت و فضاي كاربردي در فضاهاي داخلي و خارجي ارائه مي شود. استفاده از كيوسك هاي اطلاعات در تبليغات، معرفي كالا، معرفي سازمان ها، موزه ها، ساختارهاي پورتال سازماني، شهرداري ها براي خدمات شهري و .. استفاده مي شود. اين كيوسك اطلاعات جنبه متمايزي از استفاده از خدمات شهري يا فروشگاهي و سازماني را به شهروندان ارائه مي دهد. كاربرد كيوسك هاي تعاملي در مراكز عمومي موضوع اين مقاله است.

به طور كلي ۵ نوع مختلف استفاده از كيوسك لمسي وجود دارد:

 

  • استفاده از كيوسك تعاملي به عنوان پايانه فروش
  • كيوسك اطلاع رساني
  • استفاده در مراكز صنعتي و انبار ها
  • كيوسك هاي گيمينگ
  • استفاده از كيوسك تعاملي جهت معرفي نرم افزار ها و پرزنت محصولات

 

 

كيوسك تعاملياستند لمسي ساينا توليد شركت ديتك سيستم

كاربردهاي كيوسك تعاملي

شركت هاي متعددي وجود دارند كه در زمينه توليد و ارائه خدمات كيوسك تعاملي در حال فعاليت مي باشند بعضي از اين شركت ها در حال همكاري با بخش هاي عمومي و دولتي در جهت ارائه محصولات تعاملي در امكان عمومي و فرهنگ سازي در خصوص استفاده از كيوسك لمسي در جامعه مي باشند. اين خدمات مي تواند شامل ارائه خدمات نظير خدمات سرويس عمومي، خدمات سرويس اجتماعي، خدمات پزشكي و بيمه باشد.

علاوه بر اين ها استفاده از كيوسك تعاملي در مراكز آموزشي و مدارس نيز در حال پيشرفت و توسعه مي باشد در حالي كه در قسمت كيوسك اطلاع رساني و سرويس هاي فروشگاهي به خوبي جايگاه خود را يافته است.

 

كيوسك تعاملي براي ادارات و سازمان ها

 

طبق بررسي هاي به عمل آمده و نظرسنجي هاي انجام شده يكي از پركاربرد ترين موارد استفاده از كيوسك لمسي در مراكز كاريابي و ادارات دولتي مي باشد كه مخاطب بتواند با پركردن رزومه و اطلاعات خود در صورت نياز ان سازمان از موارد استخدام آگاه شوند و به اين صورت با تشكيل يك ديتابيس بزرگ به مراكز كاريابي كمك نمايند تا كساني كه نياز به شغل و درآمد دارند راحت تر و سريعتر به اين هدف دست يابند.

نرم افزارها

 

از ديگر مزاياي استفاده از كيوسك تعاملي در اماكن عمومي ميتوان ايجاد امكان دسترسي به خدمات اجتماعي و نرم افزار هاي عمومي براي افرادي باشد كه با توجه به شرايط اقتصادي امكان تهيه گوشي هاي هوشمند ندارند. نرم افزار هاي خدماتي نظير: اپليكيشن هاي درخواست تاكسيآنلاين، اپليكيشن سفارش آنلاين غذا، درخواست نيروي خدماتي مانند لوله كش، كارگر خدماتي و … امكان ثبت و اخذ نوبت از مراكز خدماتي مثل بيمارستان ها و در مانگاه كه نياز به ثبت نوبت اينترنتي و دريافت كد رهگيري دارند.

كيوسك تعاملي

كاربرد كيوسك تعاملي در فرودگاه ها

نظرسنجي

 

يكي ديگر از امكاناتي كه استفاده از كيوسك تعاملي به جامعه ميدهد امكان برگزاري نظر سنجي و راي گيري در باره مسائل روزمره كه مردم با آنها سروكار دارند مي باشد كه افراد جامعه بتوانند در يك حركت اجتماعي كه به طور مستقيم بر معيشت و سرنوشت آن ها تاثير دارد شركت نموده و نظرات خود را به مديران آن مجموعه انتقال دهند تا تصميمات اخذ شده توسط مسئولين در راستاي هرچه بهتر شدن كيفيت خدمات ارائه شده توسط پرسنل و كاركنان آن مجموعه قرار گيرد.

كيوسك تعاملي براي مراكز درماني

 

همانطور كه در همين مقاله به آن اشاره شد يكي از مهمترين و پركاربرد ترين موارد استفاده از كيوسك تعاملي اخذ نوبت پزشك در مراكز درماني و بيمارستان ها مي باشد. اطلاع از ساعات حضور پزشك، آشنايي با رزومه پزشكان متخصص و كارنامه حرفه اي آن ها جهت انتخاب مناسب و بهتر توسط بيمار، اطلاع از زمان آماده شدن نتيجه آزمايشات و خبر رساني و اطلاع رساني به مراجعه كننده از مهمترين استفاده هايي است كه ميتوان از كيوسك لمسي در اين مراكز انجام گيرد.

مقاصد توريستي

 

در شهر هاي توريستي و تاريخي و مراكزي كه بازديد كننده از كشور هاي مختلف با زبان هاي گوناگون دارد، ميتوا از اين كيوسك لمسي جهت ارائه راهنمايي ها و اطلاع رساني به چندين زبان مختلف استفاده نمود و با نصب نرم افزار هاي ترجمه امكان ايجاد تعامل و گفتگو بين بازديد كننده ها با زبان هاي مختلف نمود.

مزاياي كيوسك تعاملي راهنماي مسير براي ترمينال

كيوسك هاي تعاملي بسيار بيشتر از يك راهنما هستند. استفاده از اين كيوسك ها و تعامل با مسافران مي تواند تجربه اي عالي در سفر ايجاد كرده و درآمد را افزايش دهد. به عنوان مثال، در حالي كه مسافر در اتاق انتظار نشسته و به دنبال مكاني براي استراحت و صرف غذا است، تبليغات مكان هاي مربوطه مطمئناً موثر تر از زماني است كه فرد در خانه استراحت مي كند و تبليغات را در تلويزيون تماشا مي كند.

در تبليغات ايستا، امكان خريد از روي بيلبورد وجود ندارد، اما در كيوسك هاي تعاملي ، با تركيب فناوري هاي ديگر مانند NFC يا RFID، كاربر مي تواند تلفن هوشمند را به كيوسك لمسي متصل كرده و از كد QR براي دريافت مستقيم اطلاعات محصول استفاده كند. به روي دستگاه اعمال كنيد و خريد را با پرداخت آنلاين يا فناوري NFC تكميل كنيد.

اولويت اول در طراحي، سادگي نرم افزار از نظر كاربر براي هر طيفي از كاربران است تا هر كاربر مبتدي بتواند از اين ويژگي ها استفاده كند. استفاده از راهنماي صوتي تعاملي و كيوسك (تشخيص حضور كاربر در مقابل كيوسك و اجراي راهنماي صوتي) از ويژگي هاي منحصر به فرد راهنماي مسير ديجيتال USSEN است.

كيوسك تعاملي

كاربرد كيوسك تعاملي در پايانه هاي مسافربري

كيوسك‌هاي لمسي را مي توان براي چندين منظور استفاده كرد:

راهنماي مسير مسافران.
افزايش آگاهي از خواسته هاي مسافران.
مشاهده اطلاعيه ها، اخبار و اطلاعات آب و هوا.
امكان افزايش فروش مشاغل پايانه از طريق تبليغات توزيع شده از طريق كيوسك هاي لمسي هنگام راهنمايي مسافران.
اطلاع از زمان حركت و لغو و تاخير.
اطلاع از ترافيك قريب الوقوع و راه سازي.
راهنماي مهمانان و بازديدكنندگان هتل هاي شهر و جاذبه هاي تجاري و تفريحي.

كاربرد-كيوسك-تعاملي-در-مراكز-عمومي//https://fanavarancaspian.ir/

كيوسك تعاملي چيست؟

۱۵ بازديد

اگر اين سوال براي شما پيش آمده كه كيوسك تعاملي چيست و چه كاربردي دارد، بهتر است كيوسك تعاملي را يك گوشي موبايل را در نظر بگيريد اما با ابعاد بزرگتر. تقريبا تمام امكاناتي كه يك گوشي هوشمند در اختيار شما مي‌گذارد را يك كيوسك لمسي نيز در اختيار شما خواهد گذاشت.

كيوسك تعاملي

 

كيوسك تعاملي شامل يك صفحه نمايش به همراه پنل لمسي است، اين پنل لمسي از نوع پنل لمسي صنعتي با قابليت تشخيص چندين تماس همزمان است. اين پنل وظيفه حفاظت از صفحه لمسي را نيز دارد، در قسمت پشت اين پنل ال سي دي قرار دارد، ال سي دي‌هاي مورد استفاده در كيوسك‌هاي لمسي داراي تكنولوژي IPS  مي‌باشند. هسته مركزي هر كيوسك بورد و پردازنده آن است.

 

كيوسك لمسي يك دستگاه مدرن براي ارتباط بهتر با فناوري براي همه است. در گذشته، كلمه كيوسك وب براي اكثريت نام آشنايي نبود، اما امروزه همه ما حداقل يكبار از كيوسك لمسي استفاده كردهايم، به عنوان مثال به عنوان كيوسك بيمارستان يا در يك رستوران، از يك كيوسك سفارش غذا استفاده ميكرديم.

كيوسك تعاملي

كاربرد كيوسك تعاملي

كيوسك لمسي

در حقيقت، امروزه استند لمسي راه خود را به روي زندگي ما باز كرده است. به طوري كه از كيوسك لمسي مي‌توان در اكثر مراكز عمومي استفاده كرد. به دليل قابليت هاي فراوان و همچنين استفاده از سيستم عامل ويندوز يا اندرويد براي پخش انواع محتوا و اطلاعات، استند لمسي به دستگاه اجازه مي‌دهد تا به عنوان يك پايگاه فروش مستقل در بخش هاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

از طرفي كيوسك‌هاي صف بندي براي مراكز شلوغ مانند بيمارستان‌ها بسيار مفيد است. و در قسمت اطلاعات مي‌توانيد از ميز لمسي و ميز هوشمند استفاده كنيد. در صورت نياز به يك كيوسك لمسي يا استند لمسي براي مدت كوتاهي، مانند نمايشگاه، مي توانيد يك كيوسك لمسي اجاره كنيد. كارشناسان ديتك سيستم در زمينه فروش و اجاره كيوسك‌هاي لمسي آماده پاسخگويي به سوالات شما عزيزان هستند.

كامپيوتر صنعتي

 

سيستم عامل كيوسك مهمترين بخش آن است. كيوسك لمسي به طور كلي به دو سيستم عامل اندرويدي و ويندوزي عرضه مي‌شود. اين سيستم عامل بسته به نياز كاربر انتخاب مي شود ولي به طور كلي سيستم عامل اندرويدي از پس اكثر انتظارات مانند پخش تيزر و فيلم تبليغاتي، نمايش وب سايت و يا نرم افزارهاي شما مانند اينستاگرام و … بر مي آيد. اما اگر شما كيوسك را براي نرم افزار بر پايه ويندوز در نظر داريد بهتر است كيوسك ويندوزي تهيه كنيد.

 

كيوسك هاي ويندوزي شركت ديتك سيستم مجهز به كامپيوتر هاي صنعتي قدرتمند چهار هسته اي و رم 4 گيگابايت به همراه هارد SSD ميباشد كه عملكرد بي نقصي را براي كيوسك لمسي به ارمغان مي‌آورد. وجود انواع پورت USB و پورت LAN اتصال بيسيم WIFI براي كيوسك لمسي تمام امكانات ارتباطي را براي كيوسك ايجاد مي‌كند.

ويژگي هاي كيوسك تعاملي

كيوسك هاي لمسي كه به استندهاي لمسي نيز معروف هستند داراي سيستم عامل هايي مانند Windows يا Android هستند كه به شركت ها اجازه مي دهد در صورت نياز از آنها استفاده كنند. همچنين امكان اتصال فلش مموري، چاپگر، باركد خوان، كارت خوان و … قابليت هاي صفحه لمسي را افزايش مي دهد.

استفاده از رايانه هاي صنعتي بدون فن در اين كيوسك هاي لمسي امكان استفاده مداوم و بدون نياز به خاموش شدن طولاني مدت سيستم را فراهم كرده است. هارد ديسك و CPU را براي پاسخگويي به تمام نيازها شخصي سازي و ارتقا داد.

صفحه لمسي با قابليت لمس همزمان چند نقطه كه با كيفيت فول اچ دي يا 4K ارائه مي شود، صنعتي و ضد ضربه است. به طوري كه در برابر حوادث احتمالي مقاوم بوده و مشكلي ايجاد نمي كند. ورودي ويدئو در اين پنل ها HDMI است و در صورت نياز از خروجي VGA نيز پشتيباني مي كند.

كيوسك تعاملي

كاربرد كيوسك تعاملي در رستوران ها

دلايل اجاره كيوسك تعاملي

در سراسر كشور، نمايشگاه هاي تخصصي و كاربردي مختلفي به صورت هفتگي يا روزانه در طول سال برگزار مي شود كه به شركت ها اجازه مي دهد با معرفي محصولات و خدمات مشتريان و كاربران بيشتري را به خود جلب كنند. اين شركت ها هميشه در رقابت با يكديگر هستند. آنها مي توانند محصولات و خدمات بهتري نسبت به ساير رقباي خود تهيه و به بازار عرضه كنند. اما توليد يك محصول خوب و با كيفيت تنها بخشي از مسير موفقيت است و نحوه ارائه و معرفي آن بسيار مهم است. به طوري كه اگر محصول خوبي به درستي معرفي نشود، ممكن است در مسير موفقيت شكست بخورد.

شركت در نمايشگاه ها

يكي از روش هاي ارائه و معرفي محصول شركت در نمايشگاه ها استفاده از كيوسك تعاملي، معرفي خود و خدمات شركت است. بسته به نحوه برگزاري نمايشگاه، اجاره يك كيوسك لمسي در نمايشگاه مي تواند روزانه يا هفتگي انجام شود. اجاره استند لمسي مخصوصاً براي استارت آپ هايي كه تازه شروع به كار كرده اند و محدوديت هاي بودجه اي دارند كه مي تواند با هزينه اي كم شروع شگفت انگيزي و منحصر به فرد داشته باشد، بسيار مهم و مفيد است.

نمايشگاه هايي مانند الكامپ، تله كام، نرم افزار و رايانه و نمايشگاه شركت هاي دانش بنيان كه هر ساله در محل دائمي نمايشگاه ها در تهران برپا مي شود، فرصتي مناسب و عالي براي همه شركت هاي فعال در زمينه هاي مختلف است كه به صورت اجاره اي فعاليت مي كنند. با لمس و استفاده از آن براي جلب توجه مشتريان و سرمايه گذاران.

شركت ها مي توانند با خلاقيت ها و نوآوري هاي مختلف مانند برگزاري مسابقات روي كيوسك هاي لمسي، نمايش رسانه ها و كاتالوگ هاي ديجيتالي افراد بيشتري را در غرفه خود در نمايشگاه جذب كنند. جذابيت بصري و چند رسانه اي آنقدر زياد است كه با هزينه كم اجاره دستگاه، ممكن است حتي نيازي به هزينه زيادي براي ساخت غرفه نداشته باشيد.

كيوسك-تعاملي-چيست؟/https://fanavarancaspian.ir/

استفاده از كيوسك لمسي در كسب و كار شما

۶ بازديد

چطور با استفاده از كيوسك لمسي كسب و كار خود را رونق ببخشيد

امروزه استفاده از نرم افزارها جايگاه ويژه‌اي بين مردم و كسب و كارها پيدا كردند.استفاده از نرم افزار مناسب باعث افزايش جذب مخاطب و كارايي و راندمان بيشتر كسب و كارها مي شود. نرم افزارهاي تعاملي امروز به واسطه پيشرفت تكنولوژي شيوه جديدي از ارتباط با مشتريان را ارائه مي كنند.

وقتي صحبت از فناوري هاي كيوسك لمسي مي شود ، براي هر كسب و كار يك راه حل همه جانبه وجود ندارد. هر كيوسك هدفي خاصي را دنبال مي كند ، بنابراين دانستن هدف مشاغل در استفاده از كيوسك بسيار مهم مي باشد. اين بار با موضوع استفاده از كيوسك لمسي در كسب و كار شما همراهتان خواهيم بود.

سخت افزار

اگر در دنياي فناوري صفحه لمسي تازه وارد هستيد ، ممكن است فكر كنيد كه فقط يك نوع كيوسك براي انتخاب وجود دارد. با اين حال ، كيوسك ها در انواع مختلف ، براي پاسخگويي به انواع نيازهاي مختلف ، ارائه مي شوند. براي تهيه سخت افزار مناسب براي رفع نيازهاي شما ، در نظر گرفتن عواملي از قبيل فضا ، مخاطبان و ميزان استفاده از كيوسك مهم است. به عنوان مثال ، ممكن است از نظر فضا محدود باشيد و بنابراين يك كيوسك ديواري يا روميزي متناسب با نيازهاي شما باشد. يا شايد شما به دنبال كيوسكي در فضاي باز هستيد كه براي مقاومت در برابر هرگونه شرايط آب و هوايي طراحي شده باشد.

كار با يك توليد كننده كيوسك واجد شرايط و استفاده از اجزاي با كيفيت بالا ، نه تنها يك موفقيت اساسي در استقرار كيوسك شما است ، اجزاي با كيفيت بالا شامل صفحه نمايش LCD ، چاپگر ، صفحه كليد ، كارت خوان ، دوربين ، سنسورهاي مادون قرمز و بلوتوث و ... هستند.

سوال اصلي اين است كه آيا تجربه انتظار در صف حس خوبي به شما مي دهد؟

سيستم هاي نوبت دهي خودكار به مشتريان شما اين آزادي را مي دهند كه وضعيت خود را در صف به راحتي بررسي كنند. و اين امكان را به مشتريان مي دهد تا وقت خود را براي كار ديگري غير از ايستادن در صف استفاده كنند. در نتيجه ، مشتريان چشم انداز بسيار مثبتي از كسب و كار شما خواهند داشت. علاوه بر اين ، مي توانيد با استفاده از فيلدهاي ورودي كه هنگام ورود به سيستم نشان داده مي شوند ، به طور قابل توجهي سيستم خود را ارتقا دهيد. تقسيم بندي و شناسايي مشتري به شما امكان مي دهد كه خدمات خود را شخصي سازي كنيد ، اگر مشتريان و نيازهاي خاص آنها را بهتر درك كنيد ، مي توانيد هر تعامل را به فرصتي براي ايجاد يك رابطه پايدار تبديل كنيد.

افزايش وفاداري مشتريان

كاهش زمان انتظار يك پيشرفت كوچك اما معني دار براي خدمات شما است. اگر يك ابزار نوبت دهي هوشمند را اجرا نكنيد ، به طور كلي مشتري هاي خود را در درازمدت از دست مي دهيد.

۷۴% از مشتريان در صورتي كه زمان صف انتظار را سريعتر تشخيص دهند در فروشگاه رقيب خريد مي كنند. با حل مسئله انتظار طولاني ، اطمينان حاصل مي كنيد كه مشتريان تصميم ندارند كه به سراغ رقباي شما بروند، بهبود وفاداري و حفظ مشتري در كاهش ميزان شكايات است.

ساده تر شدن ارتباطات

در مرحله اول ، سيستم هاي مديريت صف آنلاين به شما امكان مي دهند به هر مشتري با زبان خود مشتري خدمات ارائه دهيد. با ورود به سيستم ، بازديدكنندگان زبان مورد نظر خود را انتخاب مي كنند ، كه باعث كاهش سردرگمي مي شود.

ثانيا ، ادغام سيستم هاي صف مجازي با علامت هاي ديجيتالي بازديد كنندگان شما را از وضعيت صف خود در زمان واقعي آگاه مي كند. آنها مي توانند ليست انتظار را بر روي صفحه رصد كنند و وضعيت خود را در يك صف و زمان انتظار را پيش بيني كنند.

سرانجام ، يك سيستم هوشمند نوبت دهي امكان تماس تلفني با مشتريان را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. همچنين شما مي توانيد اعلان هاي پيامكي خودكار را ارسال كنيد.

روش ديگر ، شما مي توانيد از اين كانال ارتباطي براي مبادله پيام هاي متني با مشتري خود استفاده كنيد. هرگونه تاخير يا تغيير در خدمات خود را به آنها اطلاع دهيد.

رضايت كاركنان

بدون سيستم هوشمند نوبت دهي ، كاركنان ملزم به مديريت دستي مشتريان هستند. اين امر منجر اتلاف زمان و مديريت صف مي شود، از همه مهمتر ، سيستم هاي مديريت صف با كاهش اضطراب و استرس هم به نفع مشتريان و هم كاركنان شما است ، به عبارت ديگر ، هرچه كارمندان شما شادتر مي شوند ، مشتريان نيز شاد مي شوند، يك سيستم نوبت دهي مناسب ، مجهز به ابزار رديابي داده ، حتي مي تواند رقابت سالم بين كارمندان ايجاد كند ، سيستم نوبت دهي هوشمند به هر كاربر اجازه مي دهد، ميزان مشتريان خود و رضايت كلي آنها در طول روز را ببيند.

ارزيابي عملكرد كاركنان

يك راه سريع براي ديدن اينكه هر كارمند چقدر جلوتر يا عقب است! اين امر همچنين به شما كمك مي كند تا در يك نگاه متوجه شويد كه به كدام كارمندان بايد پاداش داده شود و چه كساني بايد آموزش هاي بيشتري را طي كنند.

كاهش هزينه ها

كاهش زمان انتظار ، بهبود بهره وري و افزايش رضايت مشتري - همه اين مزاياي سيستم نوبت دهي است كه باعث صرفه جويي در هزينه ها و بهبود رويه هاي عملياتي مي شود، با جمع آوري داده ها ، مي توانيد گلوگاه هاي خدمات را شناسايي كرده و از بين ببريد ، كه اين باعث صرفه جويي بيشتر در هزينه شما مي شود.

افزايش درآمد

وقتي به مشتريان خود اين انعطاف را مي دهيد تا مفيدتر از وقت خود استفاده كنند ، احتمال اينكه آنها آن را صرف خريد در ويترين فروشگاه شما كنند ، بيشتر مي باشد، بنابراين فرصت كافي براي فروش متقابل و فروش بيش از حد براي مشتريان خود پيدا مي كنيد. اين يك مزيت بسيار زياد اما غالباً ناديده گرفته شده از سيستم هوشمند مديريت صف است، كه در صف هستند بيشتر به محيط اطراف خود توجه مي كنند - به خصوص اگر مجبور نباشند دائماً زمان و وضعيت صف خود را بررسي كنند، با بهره گيري از اين مزيت و استفاده هوشمندانه از داده هاي مشتري ، مي توانيد محصولات و خدماتي را كه نيازهاي آنها را برآورده مي كند به مشتريان خود ارائه دهيد. اين براي هر دو طرف يك برد است.