استفاده از كيوسك لمسي در كسب و كار شما

توليد كننده انواع كيوسك لمسي

استفاده از كيوسك لمسي در كسب و كار شما

۶ بازديد

چطور با استفاده از كيوسك لمسي كسب و كار خود را رونق ببخشيد

امروزه استفاده از نرم افزارها جايگاه ويژه‌اي بين مردم و كسب و كارها پيدا كردند.استفاده از نرم افزار مناسب باعث افزايش جذب مخاطب و كارايي و راندمان بيشتر كسب و كارها مي شود. نرم افزارهاي تعاملي امروز به واسطه پيشرفت تكنولوژي شيوه جديدي از ارتباط با مشتريان را ارائه مي كنند.

وقتي صحبت از فناوري هاي كيوسك لمسي مي شود ، براي هر كسب و كار يك راه حل همه جانبه وجود ندارد. هر كيوسك هدفي خاصي را دنبال مي كند ، بنابراين دانستن هدف مشاغل در استفاده از كيوسك بسيار مهم مي باشد. اين بار با موضوع استفاده از كيوسك لمسي در كسب و كار شما همراهتان خواهيم بود.

سخت افزار

اگر در دنياي فناوري صفحه لمسي تازه وارد هستيد ، ممكن است فكر كنيد كه فقط يك نوع كيوسك براي انتخاب وجود دارد. با اين حال ، كيوسك ها در انواع مختلف ، براي پاسخگويي به انواع نيازهاي مختلف ، ارائه مي شوند. براي تهيه سخت افزار مناسب براي رفع نيازهاي شما ، در نظر گرفتن عواملي از قبيل فضا ، مخاطبان و ميزان استفاده از كيوسك مهم است. به عنوان مثال ، ممكن است از نظر فضا محدود باشيد و بنابراين يك كيوسك ديواري يا روميزي متناسب با نيازهاي شما باشد. يا شايد شما به دنبال كيوسكي در فضاي باز هستيد كه براي مقاومت در برابر هرگونه شرايط آب و هوايي طراحي شده باشد.

كار با يك توليد كننده كيوسك واجد شرايط و استفاده از اجزاي با كيفيت بالا ، نه تنها يك موفقيت اساسي در استقرار كيوسك شما است ، اجزاي با كيفيت بالا شامل صفحه نمايش LCD ، چاپگر ، صفحه كليد ، كارت خوان ، دوربين ، سنسورهاي مادون قرمز و بلوتوث و ... هستند.

سوال اصلي اين است كه آيا تجربه انتظار در صف حس خوبي به شما مي دهد؟

سيستم هاي نوبت دهي خودكار به مشتريان شما اين آزادي را مي دهند كه وضعيت خود را در صف به راحتي بررسي كنند. و اين امكان را به مشتريان مي دهد تا وقت خود را براي كار ديگري غير از ايستادن در صف استفاده كنند. در نتيجه ، مشتريان چشم انداز بسيار مثبتي از كسب و كار شما خواهند داشت. علاوه بر اين ، مي توانيد با استفاده از فيلدهاي ورودي كه هنگام ورود به سيستم نشان داده مي شوند ، به طور قابل توجهي سيستم خود را ارتقا دهيد. تقسيم بندي و شناسايي مشتري به شما امكان مي دهد كه خدمات خود را شخصي سازي كنيد ، اگر مشتريان و نيازهاي خاص آنها را بهتر درك كنيد ، مي توانيد هر تعامل را به فرصتي براي ايجاد يك رابطه پايدار تبديل كنيد.

افزايش وفاداري مشتريان

كاهش زمان انتظار يك پيشرفت كوچك اما معني دار براي خدمات شما است. اگر يك ابزار نوبت دهي هوشمند را اجرا نكنيد ، به طور كلي مشتري هاي خود را در درازمدت از دست مي دهيد.

۷۴% از مشتريان در صورتي كه زمان صف انتظار را سريعتر تشخيص دهند در فروشگاه رقيب خريد مي كنند. با حل مسئله انتظار طولاني ، اطمينان حاصل مي كنيد كه مشتريان تصميم ندارند كه به سراغ رقباي شما بروند، بهبود وفاداري و حفظ مشتري در كاهش ميزان شكايات است.

ساده تر شدن ارتباطات

در مرحله اول ، سيستم هاي مديريت صف آنلاين به شما امكان مي دهند به هر مشتري با زبان خود مشتري خدمات ارائه دهيد. با ورود به سيستم ، بازديدكنندگان زبان مورد نظر خود را انتخاب مي كنند ، كه باعث كاهش سردرگمي مي شود.

ثانيا ، ادغام سيستم هاي صف مجازي با علامت هاي ديجيتالي بازديد كنندگان شما را از وضعيت صف خود در زمان واقعي آگاه مي كند. آنها مي توانند ليست انتظار را بر روي صفحه رصد كنند و وضعيت خود را در يك صف و زمان انتظار را پيش بيني كنند.

سرانجام ، يك سيستم هوشمند نوبت دهي امكان تماس تلفني با مشتريان را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. همچنين شما مي توانيد اعلان هاي پيامكي خودكار را ارسال كنيد.

روش ديگر ، شما مي توانيد از اين كانال ارتباطي براي مبادله پيام هاي متني با مشتري خود استفاده كنيد. هرگونه تاخير يا تغيير در خدمات خود را به آنها اطلاع دهيد.

رضايت كاركنان

بدون سيستم هوشمند نوبت دهي ، كاركنان ملزم به مديريت دستي مشتريان هستند. اين امر منجر اتلاف زمان و مديريت صف مي شود، از همه مهمتر ، سيستم هاي مديريت صف با كاهش اضطراب و استرس هم به نفع مشتريان و هم كاركنان شما است ، به عبارت ديگر ، هرچه كارمندان شما شادتر مي شوند ، مشتريان نيز شاد مي شوند، يك سيستم نوبت دهي مناسب ، مجهز به ابزار رديابي داده ، حتي مي تواند رقابت سالم بين كارمندان ايجاد كند ، سيستم نوبت دهي هوشمند به هر كاربر اجازه مي دهد، ميزان مشتريان خود و رضايت كلي آنها در طول روز را ببيند.

ارزيابي عملكرد كاركنان

يك راه سريع براي ديدن اينكه هر كارمند چقدر جلوتر يا عقب است! اين امر همچنين به شما كمك مي كند تا در يك نگاه متوجه شويد كه به كدام كارمندان بايد پاداش داده شود و چه كساني بايد آموزش هاي بيشتري را طي كنند.

كاهش هزينه ها

كاهش زمان انتظار ، بهبود بهره وري و افزايش رضايت مشتري - همه اين مزاياي سيستم نوبت دهي است كه باعث صرفه جويي در هزينه ها و بهبود رويه هاي عملياتي مي شود، با جمع آوري داده ها ، مي توانيد گلوگاه هاي خدمات را شناسايي كرده و از بين ببريد ، كه اين باعث صرفه جويي بيشتر در هزينه شما مي شود.

افزايش درآمد

وقتي به مشتريان خود اين انعطاف را مي دهيد تا مفيدتر از وقت خود استفاده كنند ، احتمال اينكه آنها آن را صرف خريد در ويترين فروشگاه شما كنند ، بيشتر مي باشد، بنابراين فرصت كافي براي فروش متقابل و فروش بيش از حد براي مشتريان خود پيدا مي كنيد. اين يك مزيت بسيار زياد اما غالباً ناديده گرفته شده از سيستم هوشمند مديريت صف است، كه در صف هستند بيشتر به محيط اطراف خود توجه مي كنند - به خصوص اگر مجبور نباشند دائماً زمان و وضعيت صف خود را بررسي كنند، با بهره گيري از اين مزيت و استفاده هوشمندانه از داده هاي مشتري ، مي توانيد محصولات و خدماتي را كه نيازهاي آنها را برآورده مي كند به مشتريان خود ارائه دهيد. اين براي هر دو طرف يك برد است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.